ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה

איך זה עובד :

רכישת כרטיס טיסה

מזמינים כרטיס טיסה או חופשה

רוכשים ביטוח ביטול נסיעה
תוך 14 יום מיום ההזמנה אם מועד הנסיעה מעל 3 חודשים או תוך 7 ימים אם מועד הנסיעה הוא פחות מ-3 חודשים.

להירגע

עכשיו אפשר להיות רגועים !
ניתן לבטל את הטיסה/חופשה עד 6 שעות לפני העלייה למטוס מישראל בלי לתת דין וחשבון לאף אחד.

מקבלים 80% ממה שלא הוחזר בחזרה

ביטלתם את הטיסה
מקבלים החזר כספי עד 80% מכל הפסד ההוצאות.

מידע נוסף :

מהו ביטוח ביטול טיסה ?

ביטוח חדש בשוק הישראלי המאפשר לכל מי שמזמין טיסה לחו”ל לבטח את הוצאותיו על הטיסה ועל שירותי תיירות נוספים שהזמין למקרה בו יאלץ לבטל את הנסיעה.

ניתן לרכוש את הביטוח עד 14 יום מיום ההזמנה במידה ומועד הנסיעה הוא מעל 3 חודשים. אחרת, ניתן לרכוש את הביטוח עד 7 ימים מתאריך ההזמנה ובתנאי שמועד הנסיעה הוא מעל 15 יום מרגע רכישת הפוליסה. חשוב מאוד- אם לקוח שילם עבור הנסיעה מעל 7/14 ימים וביצע הזמנה בפועל בטווח ה- 7/14 ימים- לא יהיה ניתן לבטח מאחר ואינו עומד בתנאים.

ההחזר הינו 80% מההפסד הכספי בפועל. כלומר דמי ביטול. לדוגמא - עלות הכרטיס הינה 1000 $ ודמי הביטול הינם מלאים, אזי ההחזר יהיה 800 $. במקרה אחר בו עלות הכרטיס יהיה 1000 $ ודמי הביטול יהיו חלקיים על סך 300 $, אזי ההחזר יהיה 240 $.

ניתן לבטל את הטיסה עד 6 שעות לפני העלייה למטוס מישראל. על המבוטח להודיע על ביטול לחברת התעופה או ספק התיירות ממנו רכש. אלינו- ניתן להגיש תביעה גם עד 3 שנים ממועד ביטול הטיסה.

לא, ראשית חובה לבטח את הטיסה היוצאת מישראל ולאחר מכן ניתן להוסיף שירותים נלווים תחת “שירותים נוספים”.

הסכום המקסימאלי לביטוח עבור הטיסה והשירותים הנוספים הינו 20,000 $. לדוגמא: אם עלות הטיסה הינה 15,000 $, יהיה ניתן לבטח שירותים נוספים עד 5,000 $ נוספים.

תקופת הביטוח הינה מיום רכישת הביטוח ועד 6 שעות לפני מועד היציאה של מקטע הטיסה הראשון או עד מועד ביטול הטיסה ביוזמת המבוטח או עד מועד ביטול הפוליסה במידה והמבוטח מבטל את הפוליסה במהלך תקופת הביטוח.

כן. במידה ושירותים הנוספים נרכשו לאחר רכישת הפוליסה לטיסה, ניתן להוסיף עד 7 ימים ממועד רכישתם ובתנאי שיש למעלה מ-15 ימים עד למועד הנסיעה. (חובה לעמוד בשני התנאים).

יתן לבטל את הפוליסה ולקבל החזר יחסי על הימים שנותרו בניכוי של 20% מהפרמיה וזאת לפי תנאי הפוליסה.אף על זאת, ברבעון האחרון לחיי הפוליסה אין החזר כלל.ניתן לראות פירוט מלא של בעמוד 10 בפוליסה. על הלקוח לשלוח הודעה בכתב לסוכנות טריפ גרנטי, במייל info@tripguaranty.co.il .

שלווה ורוגע, חופשה